ZIEM presents

BUGATTI EYEWEAR
COLLECTION .

Check out our reel

THE COLLECTION

Larry D. Sands ist seit über 60 Jahren eine Legende in der Brillenindustrie. Er ist maßgeblich beteiligt an Erfolgen von Marken wie Chromehearts und Matsuda. Mit seiner Expertise und Erfahrung war er das perfekte Match für Bugatti um neue ikonische Produkte zu entwerfen. Ganz nach der Vorstellung von Ettore Bugatti „Wenn es vergleichbar ist, ist es nicht länger Bugatti!“

Our Capabilities

From envisioning your brand’s identity to crafting compelling logos and  ➤ Packaging, our comprehensive services encompass  ➤ Art Direction,  ➤ Brand Guidelines,  ➤ Logo & Trademark and  ➤ Branding Identity solutions.

Brand strategy is the blueprint for how a company presents itself to the world. A well-crafted strategy lays the  ➤ Foundation for consistent brand experiences that resonate with target audiences.

From cultivating engaging  ➤ Social Media presence to precise direct and  ➤ Product Marketing, we reach your  ➤ Target Audience with compelling  ➤ Content Creation strategies.

Development is the art of crafting dynamic, interactive, and user-friendly   ➤ Websites and   ➤ Apps. It’s about crafting seamless digital experiences that captivate audiences across various platforms.

Jede Bugatti Fassung wird exklusiv in Japan gefertigt, aus .925 Sterling Silber veredelt mit 18k Gold und einen Palladium Coat. Das hochwertigste japanische Titan, orginal Carbon aus dem Bugatti Werk in Dorlisheim und Macassar Ebenholz machen das makellose Design aus. Der letzte Feinschliff kommt durch das beste PVD-Coating und den klarsten Gläsern der Marke Zeiss.

“If comparable, It is no longer BUGATTI”
Ettore Bugatti